Er du strategisk og målrettet med jobben du gjør i sosiale medier?
Se på innholdet under og se hvordan du kan bruke ditt VU Kompetanse-medlemskap til å sikre at du vet hvilke mål du skal nå og hvordan du vil jobbe med å nå dem. Vi hjelper deg gjerne om du står fast!
1
Som årsmedlem i
VU Kompetanse er vår strategimal for sosiale medier inkludert.
Les mer om strategimalen her


2
En innholdsstrategi for sosiale medier bør inkludere tanker om kjerneverdier, mål og innholdskategorier.
Se del 1 av hvordan lage en innholdsstrategi3
Strategien bør også si noe om kanalvalg, målgrupper, tone-of-voice og bildestil.
Se del 2 av hvordan lage en innholdsstrategi


4
Vi har mye innhold som tar for seg hvordan du kan jobbe strategisk og målrettet med sosiale medier.
Klikk her for å se søkeresultatet for: strategiUsikker på hvordan du skal komme i gang med din strategi for sosiale medier?
Skriv til oss i Facebook-gruppen og forklar hva du har behov for, så skal vi peke deg i riktig retning. Husk at du også kan bruke søke-funksjonen og skrive inn relevante stikkord, så får du flust av forslag til hva du kan gå løs på av innhold her inne i VU Kompetanse-portalen.
Fortsatt vanskelig å få oversikt?
Send oss en mail på [email protected], så skal vi hjelpe deg i gang!