Er du strategisk og målrettet med jobben du gjør i sosiale medier?

Se på innholdet under og se hvordan du kan bruke ditt VU Kompetanse-medlemskap til å sikre at du vet hvilke mål du skal nå og hvordan du vil jobbe med å nå dem. Vi hjelper deg gjerne om du står fast!

1



Som årsmedlem i 
VU Kompetanse er vår strategimal for sosiale medier inkludert.

 

Les mer om strategimalen her

2


 

En innholdsstrategi for sosiale medier bør inkludere tanker om kjerneverdier, mål og innholdskategorier.  

Se del 1 av hvordan lage en innholdsstrategi

3


 

Strategien bør også si noe om kanalvalg, målgrupper, tone-of-voice og bildestil. 

 

Se del 2 av hvordan lage en innholdsstrategi

4


 

Vi har mye innhold som tar for seg hvordan du kan jobbe strategisk og målrettet med sosiale medier. 

Klikk her for å se søkeresultatet for: strategi

Usikker på hvordan du skal komme i gang med din strategi for sosiale medier? 

Skriv til oss i Facebook-gruppen og forklar hva du har behov for, så skal vi peke deg i riktig retning. Husk at du også kan bruke søke-funksjonen og skrive inn relevante stikkord, så får du flust av forslag til hva du kan gå løs på av innhold her inne i VU Kompetanse-portalen. 

Fortsatt vanskelig å få oversikt?
Send oss en mail på [email protected], så skal vi hjelpe deg i gang!