Denne strategimalen er den samme vi bruker når vi holder i dette for våre kunder, men nå kan du kjøpe malen – og gjøre prosessen selv, om du vil. Tør vi påstå at det i så fall vil være Norges rimeligste sosiale medie-strategi?
Dette er et relativt omfattende strategiverktøy på hele 47 sider, med plass til å notere ned egne strategiske valg, samt all kunnskapen og rådene du trenger for å ta de gode, strategiske valgene for din virksomhet.
Her er alt den inneholder:
- Introduksjon
- Strategiske mål
- Innholdsstrategi
- Strategiske verktøy
- Innholdskategorier
- Målgrupper
- Kanalstrategi
- Hashtag-strategi
- Facebook
- Instagram
- LinkedIn
- Twitter
- YouTube
- TikTok
- Snapchat
- Pinterest
- Annen kanal
- Virkemidler
- Effektivisering
- Planlegging
- Analysering
- Behov for mer kunnskap?
---
(Klikk på bildet for å lese mer om hva vi tilbyr)
---